Damian Jarczewski

sobota, 3 lipca 2010

Dzisiaj Prapremiera Mojego Nowego Bloga

Witam Ciebie serdecznie Drogi Przyjacielu 😃 po raz pierwszy na moim Blogu:

damianjarczewski.blogspot.com

Będę w nim zamieszczał istotne fakty z mojej działalności i dzielił się swoimi przemyśleniami 😀

Przede wszystkim chciałem Ci powiedzieć, że lubię od serca swoją pracę, bo lubię rozmawiać z ludźmi i pomagać im w odzyskaniu i zachowaniu zdrowia!

Ale na początek trochę osobistej historii! 😊

Latem 2003 roku po wielu moich osobistych przeżyciach i perypetiach duchowych postanowiłem pojechać na zlot młodzieży chrześcijańskiej w celu uzdrowienia duchowego i poznania wartościowej towarzyszki swojego życia! 😊

Atmosfera i energia była gorąca - mnóstwo młodych ludzi z całej Polski - spragnionych tak jak ja - Boga i lepszego życia!

Jedno ze spotkań na tym zlocie dotyczyło tego czego chce od nas Bóg? Jaki ma plan dla naszego życia? Jaka jest wola Jego względem nas?

Z tego spotkania zapamiętałem jedno najważniejsze, prorocze wydarzenie dla mnie, jak się potem okazało!

W trakcie tego spotkania były rozdawane z rąk do rąk karteczki z zapisaną misją życia! 

W moje ręce trafiła kartka z zapisanym tekstem misji: zdrowie!

Wzruszyłem się i łzy mi napłynęły do oczu, bo pomyślałem, ile jest osób chorych i potrzebujących i już dalej jej nie podałem, bo w jednej chwili poczułem sercem i zrozumiałem, że to do mnie.

Uchwyciłem się jej wobec tego i zostawiłem ją dla siebie! 😍 

Tak wtedy podpowiedziało mi i czuło moje serce i tak jest do dzisiaj! 💗

Po tym fakcie zacząłem bardziej interesować się tematem zdrowia, najpierw duchowego i opowiadać o tym gorliwie, z charyzmą i pasją innym.

W późniejszym czasie postanowiłem założyć tego bloga, aby bez ograniczeń i globalnie realizować tą daną mi misję!

Dzięki temu wyzwaniu i misji do której wierzę od tamtego wydarzenia i od tamtej pory przeznaczył i powołał mnie Bóg, udało się w łączności z łaską Bożą pomóc wielu osobom odzyskać i zachować zdrowie!

Może również Tobie, Twojej rodzinie lub przyjaciołom czy znajomym również przyda się ta moja życiowa misja! 😊

Życzę Tobie i Twoim bliskim korzystaj z tej wiedzy dla Twojego i innych zdrowia, bo jest to nasz największy, bezcenny dar i skarb dany nam od Stwórcy!

Pozdrawiam Ciebie gorąco i bardzo serdecznie, życząc Ci i Twojej Rodzinie zdrowia 💗

Damian Jarczewski 😉

1 komentarz:

Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)