Damian Jarczewski

poniedziałek, 10 lutego 2020

Książki Psychologiczne TOP 10

Książki Psychologiczne


książki psychologiczne top 10


Książki Psychologiczne TOP 10



Na tej stronie postanowiłem zarekomendować Ci najlepsze według mnie dostępne jeszcze książki psychologiczne TOP 10.

Te książki psychologiczne sam przeczytałem i dlatego mogę Ci je szczerze zarekomendować, bo wywarły one na mnie największe wrażenie i pozytywny, zdrowy wpływ!

Dlatego uważam, że niniejsze książki psychologiczne mogą Ci również bardzo pomóc na drodze Twojego osobistego i życiowego rozwoju!

Niniejsze książki psychologiczne dały mi głębsze zrozumienie psychologii społecznej, życia społecznego, panujących w nim reguł i zasad, relacji międzyludzkich oraz przede wszystkim samego siebie!

Poniższe książki psychologiczne odkryły przede mną mechanizmy rządzące ludzką psychiką i zachowaniem. Pozwoliły mi poznać naturę człowieka i zrozumieć jego postępowanie w różnych sytuacjach życiowych.

Ponadto, co najważniejsze książki psychologiczne TOP 10 poprawiły moje relacje z samym sobą i innymi oraz sprawiły, przede wszystkim, że z tych powodów jestem dzisiaj osobą szczęśliwszą, bardziej otwartą i pewną siebie o wyższej samoocenie i poczuciu własnej wartości, mądrzejszą i lepiej oceniającą rzeczywistość!

Dlatego szczerze zachęcam Cię, zapoznaj się również z proponowaną przeze mnie listą, bo te starannie wybrane przeze mnie książki psychologiczne mogą także wnieść ogromną wartość i pozytywną zmianę w Twoje życie osobiste, rodzinne i zawodowe:


Książki Psychologiczne TOP 10

  1. Psychologia Społeczna - Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert
  2. Człowiek Istota Społeczna - Elliot Aronson
  3. Wywieranie Wpływu na Ludzi - Robert Cialdini
  4. Psychologia Miłości - Bogdan Wojciszke
  5. Osobowość Plus - Florence Littauer
  6. Psychologia Relacji - Dr Mateusz Grzesiak
  7. ABC Psychologii Komunikacji - Elżbieta Sujak

Życzę Ci przyjemnej i owocnej lektury :)


Ps. Podziel się z nami w komentarzu do tego posta swoimi opiniami na temat tych książek :) Albo zarekomenduj swoje ulubione pozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)