Damian Jarczewski

poniedziałek, 25 marca 2013

Prawda o Witaminie C

Prawda o Witaminie C




Dzisiejsze owoce i warzywa, nawet ekologiczne, utraciły większość wartości odżywczych. Dlatego, aby pokryć zapotrzebowanie na witaminę C, nie możesz liczyć wyłącznie na żywność.


Suplementacja witaminą C stała się niezbędna


To ważne, tym bardziej, że większość z nas ma niedobór witaminy C, nawet o tym nie wiedząc. Dotyczy to zwłaszcza osób, które:


  • Mają ponad 60 lat, ponieważ w tym wieku przyswajanie witaminy C jest już słabsze;
  • Palą, a więc doświadczają stresu oksydacyjnego z powodu dymu papierosowego;
  • Są zestresowane, a to wywołuje procesy utleniania w organizmie;
  • Są zmęczone lub chore;
  • Uprawiają sport, a sport zwiększa stres oksydacyjny w komórkach.


Musisz wiedzieć, że zażywanie odpowiedniej dawki witaminy C codziennie może:


  • Zwiększyć odporność organizmu na choroby (warto tutaj podkreślić, że podstawowym zadaniem układu odpornościowego jest wykrywanie i późniejsza likwidacja wszelkich patogenów oraz komórek nowotworowych, które atakują organizm. Do patogenów zalicza się m.in. wirusy, pierwotniaki, pasożyty, bakterie i grzyby);
  • Ma działanie antywirusowe, aktywuje system immunologiczny, zwiększa odporność organizmu nawet w okresach wytężonego wysiłku fizycznego;
  • Znajduje szerokie zastosowanie w profilaktyce nowotworowej – chroni przed rakiem żołądka, jamy ustnej, przełyku, płuc, wątroby, odbytu i szyjki macicy;
  • Zmniejsza ryzyko nadciśnienia tętniczego i udaru mózgu;
  • Wzmacnia kości i stawy, ponieważ wzrasta synteza kolagenu;
  • Poprawia pamięć i koncentrację;
  • Oczyszcza organizm z metali ciężkich;
  • Łatwiej spala tłuszcz.

Jednak to jeszcze nie wszystko. Witamina C podawana w wysokich dawkach (pod kontrolą lekarza) chroni przed:


  • Chorobami neurodegeneracyjnymi, typu choroba Alzheimera i choroba Parkinsona; 
  • Chorobami sercowo-naczyniowymi; 
  • Infekcjami wirusowymi, w tym odrą, wirusowym zapaleniem wątroby, zapaleniem płuc, grypą, ospą wietrzną, opryszczką;
  • Niektórymi śmiercionośnymi bakteriami wywołującymi np. błonicę, gruźlicę, a także przed paciorkowcami (duże spożycie witaminy C znacząco obniża ryzyko takich chorób).

To właśnie odkrył słynny naukowiec, Linus Pauling, jeden z prekursorów w tej dziedzinie.


Zaskakujące odkrycie dwukrotnego laureata Nagrody Nobla


Linus Pauling był pierwszym naukowcem, który zrozumiał właściwości witaminy C. Ten podwójny noblista wstrząsnął środowiskiem medycznym, publikując w roku 1970 swoją książkę pt. Vitamin C and the Common Cold.

Dziś to wszystko może się wydawać banalne, ale Linus Pauling przez ponad 20 lat walczył w środowisku naukowym o uznanie znaczenia witaminy C w profilaktyce chorób, nawet najpoważniejszych chorób.

Jego odkrycie przywoływane jest w wielu badaniach nad witaminą C: obecnie jest już ponad 58 tysięcy opublikowanych badań na ten temat!

Być może nawet w tym tygodniu czytałeś w prasie, że najnowsze badania nad witaminą C mogą potwierdzać przewidywania Linusa Paulinga odnośnie witaminy C i nowotworów.

Niektóre osoby bardzo chore, którym lekarze nie dawali już nadziei, można powiedzieć, że odżyły po kuracji witaminą C.

Osobiście polecam, bo sam stosuję codziennie w trakcie posiłku wysokiej jakości naturalną witaminę C z bioflawonoidami 1000 mg wzbogaconą wyciągiem z owoców aceroli i owocem dzikiej róży, a więc pozyskiwaną z najlepszych naturalnych źródeł i produkowaną przy zachowaniu najwyższych standardów jakości!

(Pamiętaj, że jeśli już korzystasz z witaminy c i jest to witamina bardzo tania - to prawdopodobnie jest to syntetyczna forma witaminy, która jest przyswajalna niestety tylko w 10%... a więc podejmij najlepszą dla siebie decyzję i skorzystaj z natury, bo wtedy masz tylko pewność, że będzie Ci ona naprawdę pomagała!)

Dodatek bioflawonoidów do tej naturalnej formy witaminy C powoduje, że utrzymuje się ona znacznie dłużej w organiźmie i ma silniejsze działanie, jest nie tylko lepiej wchłanialna, ale również wolniej przyswajana przez organizm. A więc to oznacza, że ten rodzaj naturalnej witaminy C z bioflawonoidami jest witaminą łatwiej przyswajalną o spowolnionym uwalnianiu - co powoduje bardzo ważną rzecz, że jesteśmy ją stopniowo - sukcesywnie nasycani non-stop >>> Tutaj ją znajdziesz i zakupisz <<< (kliknij > sklep > układ odpornościowy > Witamina C z bioflawonoidami (60 tabl.) > do koszyka) 

Profilaktycznie należy brać 1000 mg witaminy C tj. przy tej dawce: 1 tabletka na dobę w trakcie posiłku. 

W czasie choroby można zażywać więcej tabletek tej witaminy dziennie np. w dawkach 3 x 1000 mg dziennie z posiłkiem.

Jeśli zauważysz po stosowaniu większych dawek lekkie rozwolnienie zmniejsz dawkę - wtedy będzie to odpowiednia dawka dla Twojego organizmu, jak już nie będzie objawu rozwolnienia.

Witaminy C i D zostały ostatecznie uznane jako środki do leczenia infekcji powodowanej przez koronawirusa >>> Przeczytaj <<<

Odtruwające działanie witaminy C <<< kliknij i przeczytaj


Pozdrawiam Ciebie serdecznie i życzę Ci dużo zdrowia!:)

Ps. Kliknij i zapisz się na moje darmowe porady zdrowotne 

PPs. I na koniec zobacz i posłuchaj co mówi o witaminie C niezależny ekspert - naturopata i poważany szkoleniowiec lekarzy - Jerzy Zięba:

PPPs. Zapraszam Ciebie również do zapoznania się z przeciekawym i wartościowym dla naszego zdrowia artykułem pt."ukrywana prawda na temat Witaminy C"

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)