Damian Jarczewski

piątek, 27 września 2019

Suplementy Diety na Odchudzanie Opinie

Suplementy Diety na Odchudzanie Opinie


suplementy diety na odchudzanie opinie

Jak Schudnąć bez Efektu JoJo Opinie


    Dzisiaj postanowiłem podzielić się z Tobą opinią nt. suplementu diety na odchudzanie, który poza tym daje naszemu organizmowi bardzo wiele innych cennych korzyści!

Dowiesz się jak schudnąć bez efektu jojo!


Nigdy nie przywiązywałem większej uwagi do swojej wagi ciała, jednak ludzie mówili mi swego czasu, że przytyłem. 


A ja w ogóle, jak to większość mężczyzn nie przejmowałem się tym za bardzo i tym bardziej nie zamierzałem się odchudzać i przechodzić na jakąś specjalną czy drakońską dietę, których jak wiesz jest dzisiaj mnóstwo.

Jednak bez specjalnej diety schudłem! Po prostu przestałem się przejadać i stosuję soku noni oraz aktywność fizyczną.

Ludzie zaczęli mi po po pewnym czasie mówić, że schudłem!

Ważyłem 86 kg, a teraz ważę 74! Mam obecnie prawidłowy wskaźnik BMI do mojego wzrostu!

Większość diet odchudzających jednak jest nieskuteczna i przynosi efekt jojo! 


Nie mówiąc już o tym, że tracisz nie tyle co tkanką tłuszczową, ale głównie wodę, masę mięśniową, a nawet masę kostną... Co oczywiście jest bardzo niezdrowe, niebezpieczne i ma fatalne skutki dla Twojego organizmu!

Przez to jesteś znacznie bardziej podatny na choroby. Czujesz się przemęczony, nie masz siły na nic i masz zdecydowanie gorszy nastrój.

Diety odchudzające mają jeszcze jedną ciemną stronę, o której się nie mówi.

Powodują niedobór składników odżywczych, witamin i minerałów, które nie tylko osłabiają funkcjonowanie organizmu, ale również utrudniają odchudzanie. 

Natomiast ja od dłuższego czasu stosuję Sok Noni (lecz nie w celu schudnięcia, ale okazuje się, że między innymi wspomaga on utratę masy ciała i pomaga zachować prawidłową wagę ciała).

Tutaj są opinie osób, które stosowały sok noni na odchudzanie >>> kliknij tutaj <<<

Aha, co do samej diety, oprócz soku noni, to staram się obecnie odżywiać tak jak jest zalecane przez dobrych dietetyków oraz pod kątem swoich indywidualnych potrzeb. 


A więc stosuję zróżnicowaną dietę (różne smaki, kolory i zapachy w kuchni), w miarę możliwości jak najmniej przetworzoną, unikam cukrów i glutenu oraz staram się pić dużo wody - natomiast nie popijam pokarmów, tylko je dobrze przeżuwam, bo proces trawienia rozpoczyna się już w jamie ustnej.


Piję 30 minut przed lub 30 minut po posiłku, aby dać żołądkowi i kwasom trawiennym dobrze strawić pokarm, aby organizm dobrze przyswoił wszystkie ważne składniki odżywcze z pożywienia!


Po za tym po prostu jem normalnie (stosuję dietę intuicyjną, czyli jem to na co mój organizm ma ochotę i mono dietę - staram się nie łączyć razem w jednym posiłku różnych pokarmów) bez jakiś specjalnych ograniczeń w ilości posiłków - tylko jem wtedy, gdy jestem głodny, nie przejadam się i nie przybieram więcej na wadze czyli bez efektu jojo! 

Poza tym uprawiam aktywność fizyczną - jazdę rowerem.

Ale nadmieniam, że każdy organizm jest inny i nie może Ci nikt obiecać, ile Ty schudniesz dzięki danej diecie czy danym suplementom diety na odchudzanie!

Ponadto warto wiedzieć, że aktywność fizyczna nie jest niezbędna do odchudzania.

Możesz to osiągnąć na samej diecie odchudzającej, stosując post oraz używając sok noni.

Ale oczywiście, bez aktywności fizycznej proces odchudzania zachodzi wolniej.

Chcesz kupić oryginalny sok noni, który sam stosuję >>> Kliknij TUTAJ <<< lub zadzwoń to pomogę tel. 602 607 559 (odbieram tylko Polskie nr) lub kontaktuj się ze mną przez messenger >>> 
https://m.me/damianjarczewski


 


Ciało ludzkie jest złożone, składa się z różnych układów, z których wszystkie muszą prawidłowo funkcjonować, aby cieszyć się optymalnym zdrowiem.

Z tego powodu wielopłaszczyznowe podejście do odchudzania i kontroli wagi ma kluczowe znaczenie dla zachowania zdrowia i kondycji.

Utrata wagi to nie tylko to, co jesz i ile ćwiczysz.
Chodzi o hormony, poziom stresu, zdrowie układu pokarmowego i metabolizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane przed ich zamieszczeniem, aby uniknąć niechcianego spamu! Liczę na Twoje rzeczowe i kreatywne komentarze i pozdrawiam Ciebie serdecznie, dziękując jednocześnie za Twój wpis!:)